اعترافات من

گذشته ی یه ادم خسته

اعترافات من

گذشته ی یه ادم خسته

  • ۰
  • ۰

این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

نظرات (۷)

به جمع کاربران بلاگ بیان خوش آمدید.
این یک نظر آزمایشی است.
امشب اولین شبیه که بدون تو داره میگذره.
واااای که چقد سخت میگذره
انقد دنیا شده یه کوه،روی دل من وایساده
امشب خونه مادرشوهرم افطاری بودیم،تو تمام مسیر برگشت باهرآهنگ،بیاد تو بغضم میگرفت.اشک تو چشام جمع،میشد.
حس میکنم تو یه اتاقمو باید اعتیادمو ترک کنم.
انقد حاالم یه جوریه
کاااااش زود زود تموم شه این دوماه لعنتی
کااااش 
پاسخ:
سلامت کو؟؟
دیشب اومدمااااا
25 امه
بغض نکن
هز زندگیو ببر
باشه؟
تو میتونی...
همونی شدم که میخاستی
خودمو زندگیم
بی هیچ غریبه ای
زندگیم اینجوری شیرینتر میگذره،آدمای حقیقی دلچسبترن
خدارو شکر که زود فهمیدم
راز دازم باش عین تا الان،راز دارتم،عین تاالان
واسه زندگیم دعا کن.
منم واسه خوشبختیت دعا میکنم.
خدانگهدارت باشه
تاابد
یاعلی

پاسخ:
ای جان
مبارکته
گفتم که تو میتونی
حتما دعات میکنم
همین روندو ادامه بده...
سلام
اونقد هز زندگیمو بردم که خدا بهم نی نی داد
واسم دعا کن
خیییییییلیییییییییی
بین خودمون باشه.

پاسخ:
ای جان...
قوربون نینیت
ببخش امشب طاقت تیاوردم پیام دادم
اگه ج ندی دلخور نمیشم 
قول
خدا رو شکر زندگیت رو به راهه
لیاقتشو داری
چقد دل نکبتیم واست تنگ شده بیشور
راستی نی نی نداشتما،مشقی بود
تیتر بتام بالا نرفت.
خلاصه الان هم چنان یه دونم،یه گرگه بی توله
به احتمال زیاد الان مارمولکا دارن بوست میکنن
سلام گرم منو بهشون برسون
کاش شاد باشی و بخندی همیشه

پاسخ:
خخ کشته مرده ابراز احساساتتم
نینیت مشقی بود؟؟؟خااااااک
ینی...تِف
مشهدی الان؟
اره زیرمن
شایذم ت9اوز کنم بهشون خخخ
سلام یره
مشهدم،امروز اومدم
بی خبر میای
یه چیزایی شنیدم، عقدو... چه خبره؟؟
به روش نیاری که بهم گفته ها والا میکشمت
تا کی هستی؟؟
خداقوت جووون


پاسخ:
اخی
خوش بگذره
دعام کنیا باشه؟
یهویی اومدم
چشم نمیگم
اصلش باید جمعه.برگردم
ولی هنو معلوم نیس
درووووغه نه؟؟؟
عقدو این حرفا
پاسخ:
ن راسته 
دیروز بوده
چرا دروغ؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی